27.04.2012

Eksamenene starter neste torsdag

Torsdag 3. mai er min første eksamen for i år. Da skal jeg opp i Bedriftsøkonomi for IT-studenter, eller bedøk / Be-107 som vi ellers pleier å kalle det. Jeg har kommet i gang med å skrive ned notater og stikkord og slikt, men det gjenstår renskriving, og å ta bort puggestoff som ikke er relevant til eksamen. Jeg har jo da noen dager på meg til å få gjort dette, men nå er jeg syk i dag, så da kan det jo fort gå bort en dag eller to i ingenting...

9. mai er det eksamen i Organisasjonsteori, 25. mai eksamen i Operativsystemer og datakommunikasjon. Foreløpig er jeg oppført på siste eksamen 30. mai, men her tror jeg at det kan komme en endring etterhvert. Jeg har virkelig ikke roen for mer enn den siste eksamenen, men jeg må bare ta en eksamen av gangen.

Wish me good luck!

2 kommentarer:

  1. Lykke til med eksamener Anita! Gleder meg til å treffe deg igjen i Bjørnars konf. det er altfor lenge siden sist. jeg har btw fått ny blogg: kristinsstorelilleverden.blogspot.com :) Klemmer fra kusina di :)

    SvarSlett
  2. Så kos at du gleder deg til å se meg igjen. Jeg gleder meg til å treffe deg igjen, også :) Takk for den nye blogg-adressen din (selv om jeg er elendig til å holde meg oppdatert på slik om dagen) :)

    SvarSlett