30.09.2012

Glemte denne lørdagen også

Ikke det at jeg hadde hatt tid til å skrive noe innlegg i går, men...

Hestene fikk frokosten sin klokka 8 i går. Ut på joggings med X-Ellent og Nina på Rambo fra klokka 9. Ferdig til halv 11. Inn å skrifte og få i seg et par skiver før turen gikk til Sørlandets Travpark med bussen. Jeg skulle jobbe fra 12:30 til siste løpet var gått. Det var iflg programmet kl 17:10. Men det blir jo alltid noen forsikelser. Rakk bussen kl 18:00 fra Quality Hotell. Bytta buss i byen, og var hjemme ca kl 19. Inn på butikken å kjøpe pizza, og opp til mamma og pappa og steike den. De var ute i går kveld, så jeg hadde huset for meg selv. Da klokka 19:45 var pizzaen ferdig, og kunne løpe ut å redde hestene fra det voldsomme regnet. Ga de bare kveldsmaten også med det samme, og så inn igjen å spise og se på Skal vi danse. Jeg ble bare sittende der etter at jeg var ferdig med å spise. Jeg var så sliten etter fullt kjør hele dagen. Så da jeg endelig kom hjem bar det rett i seng.

I dag begynner endelig den andre sesongen av Once Upon a Time i USA. Jeg har gledet meg som en unge siden første sesong var ferdig.

Ellers har jeg ikke gjort så mye denne uka. Vi hadde en innleveringsoppgave som skulle leveres på fredag som jeg har jobbet med denne uka (sammen med resten av gruppa mi da).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar