09.05.2012

Eksamen i organisasjonsteori

Dagen begynte vel ikke helt som den skulle, men den skal virkelig ende slik den skal, med en avslappet Anita.

Først så ringte klokka 06:30... Jeg skulle opp 05:30, og innså ganske fort at jeg hadde klart å glemme å stille om klokka. Da ble ikke repetisjonen slik jeg hadde tenkt, men sa den høyt for meg selv mens jeg kastet meg i tøyet og fikk i meg en shake.

Alt vel og bra til jeg sitter på bussen og når Ternevig... KØ! Nesten stillestående kø. NEEEI! Får nesten panikk. Hva skal jeg gjøre? Hva skjer hvis jeg ikke rekker eksamen? Ikke søren om jeg vil ta eksamen en annen dag, jeg vil ta den i dag, for det er i dag jeg kan alt. Så jeg sendte noen meldiger rundt, og noe melding på facebook, og så fikk jeg beskjed om at jeg fikk ta eksamen hvis jeg bare kom før klokka 10. MEN jeg får ikke mer tid. Men det er jo greit nok.

Jeg slapper litt mer av. Er fremdeles stressa, men ikke rett før jeg griner-stressa. Klokka 09:00, da min eksamen begynte, stoppet bussen ved kvadraturen. Få minutter etterpå stopper bussen ved UiA, og jeg forter meg til bygget hvor jeg skal være. Jeg setter meg ned med eksamen bare 10 minutter etter de andre, altså 09:10.

Og oppgavene var helt ok. Jeg tror jeg hadde lest på akkurat det jeg trengte. Jeg leverte 9 ark (skrev rett over 8 fulle sider), og de ble levert ca 10:45, i god tid før siste frist.

Så kommer jeg meg hjem da, ca halv 12, og tenkte på gru at jeg måtte harve jordet i dag. Rett før jeg går, så sjekker jeg værmeldinga. HURRA! De har meldt regn de neste timene. Derfor kan jeg heller sette meg ned foran pc'en igjen resten av dagen og kvelden, og heller harve en annen dag, med god samvittighet...

Så det var min dag. Hvordan har din vært?

2 kommentarer:

  1. oi. stress. men godt eksamen er overstått da :) idag reiser jeg til Konsmo igjen. Hurra. Ha en fortreffelig 17.mai. kanskje ses vi i tresse til fyrverkeriet imorra? vi skal hvertfall der :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med kommentar. Har to eksamener igjen... 25. og 30. mai, så er ikke over riktig enda. Og på toppen av det hele er jeg blitt syk igjen. 2. gang denne måneden, og jeg som nesten aldri blir syk. Derfor ser det ut til at jeg dropper hele 17. mai-feiringa og blir heller hjemme så jeg kan bli frisk til neste eksamen. Det er kjipt, men må nesten prioritere å bli frisk nok til å klare å lese til disse eksamenene.

    SvarSlett