19.05.2012

17. mai og sånn

17. mai for meg ble ikke helt som planlagt. Jeg ble syk (IGJEN!) på tirsdag, hadde feber natt til onsdag. Jeg som aldri pleier å bli syk, greier så klart å bli syk 2 ganger i den verste måneden... nemlig den måneden som har 4 eksamener. Men det er ikke noe jeg kan få gjort med det.

Jeg holdt sofaen på 17. mai. Jeg våknet opp med skikkelige magesmerter kl. 6 den dagen. Det var så galt at jeg måtte ringe mamma for å få henne til å fôre ponniene for meg. De ble derfor stående inne mesteparten av dagen. Men jeg tok turen opp i stallen i halv 6-tida på kvelden, så de fikk stå ute til rundt halv 10-10 på kvelden. Og så står de jo ute hele dagen ellers, så når det er noe sånt, så synes jeg ikke synd på de.

Vel... mindre enn ei uke igjen til den verste eksamenen. Skal bli godt å bli ferdig med den. Må bare pine meg gjennom disse dagene uten stemme (den er heldigvis på retur), hoste, snørr, slim, tett nese, hodeverk and so on... og krysse fingrene for en ståkarakter i emnet.

I går fikk vi karakteren på bedriftsøkonomi-eksamen. Kunne bokstavelig talt ikke gjort det bedre; A. Kjempefornøyd. Så det ble litt shopping av noen klær for det resultatet. Jeg fikk også kjøpt meg en søt liten bøttegrill. Nå må vi bare finne noen utemøbler jeg kan ha her.

Under her følger den første videoen av en Minecraft-serie som heter The Dropper av Yogscast
Den er i 3 deler.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar