02.04.2011

Flere travle dager

Hùni
Jeg kom meg gjennom denne uka, og det har ikke bare vært lett. Jobba mandag, tirsdag og torsdag, og kjente i går at jeg var mer enn nok utslitt. Jeg har kuttet ut de to ekstratimene jeg tar i matte, noe som gjør at jeg får litt mer tid på torsdag morgen til å gjøre ting jeg trenger å få gjort i løpet av dagen. På onsdag fikk jeg tatt jobb-kursene, men det ble lite forbereding til de to matteprøvene jeg skulle ha på torsdag. På tirsdag fikk jeg forresten en 6'er i biologi av Kikki (TUUUSEN TAKK!)... Denne uka har jeg helgefôring, og skal ut til Holskog i dag og i morgen for å ta ut/inn Hùni, og møkke og slikt for han.

Hva som skjer neste uke, vet jeg enda ikke helt, men jeg får ta en dag av gangen. Jeg har middagsfôring i stallen, og tar nok stallarbeidet i Holskog på morgenen onsdag og torsdag. Og neste lørdag ser det ut som om vi må avgårde for å hente høy igjen... Vi skal ha historieprøve på mandag, og jeg tviler på at den kommer til å gå bra... Jaja... Nå er det iallefall helg... GOD LØRDAG, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar