24.10.2009

Oppdatering...

Jeg går nå arbeidsledig, men kan ikke klage av den grunn. Er i stallen hver dag og koser meg med Diablo og X-Ellent. I morgen skal vi på kjøretur til Hortemo. Det blir gøy. Ut å prøve om vi kan få til dette med å kjøre med hest på hengeren.

Ellers så er det jo så mye hysteri med denne svineinfluensaen. Og jeg kan like godt si det høyt og tydelig... JEG SKAL IKKE TA DEN VAKSINEN. Jeg har lest så mange argumenter mot å både ta den og ikke ta den at hodet snart går i surr, men det er fremdeles et argument for å ta den jeg ikke skjønner. De sier det at de som velger å ikke ta den er egoistiske og ikke tenker på de de kan smitte... Men hvis jeg tar vaksinen, så møter på en person som ikke vaksinerte seg, og denne personen har svineinfluensa på dette tidspunktet. Da vil det si at jeg fremdeles kan bli smittet selv om jeg tar vaksinen? Da kan jeg like godt la være å få masse skumle stoffer sprøytet inn i kroppen min. Så for de som mener at folk burde ta den for ikke å smitte andre: Når man er syk, så holder man seg hjemme. Når man holder seg hjemme så smitter man ingen.

Ellers så har jeg vært på fôringskurs med Mardon Jørgensen. Litt om fôring av hest kommer senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar