04.10.2009

Ingen ny jobb...

I dag var siste dag for meg med sykemelding, og fremdeles ingen jobb i sikte. Jeg skal inn til NAV i morgen for å klage på at jeg ikke har fått noen sykepenger enda, og jeg skal levere inn søknad på arbeidsledighetstrygd. Jeg har liksom ikke så mye annet valg, da jobbene som ligger ute krever kvalifikasjoner jeg ikke har, hvis ikke lille Anita som ikke kan selge vil ha en jobb som selger da...

Jeg var forresten i Barcelona fra 24. september til 27. september sammen med familien til Espen. Det var en skikkelig koselig tur. Jeg vil så absolutt reise tilbake til Barcelona igjen.


 Ankomsthallen på Terminal 1 på flyplassen i Barcelona. På skiltet står det at det er iallefall 16 bagasjobånd. Litt større enn Gardermoen, kanskje...



 Slik så ALLE taxiene ut i Barcelona. Nesten litt som New York...

 

 Utseendet på et av husene som en arkitekt ved navn Antoni Gaudi. Navnet på dette bygget er Casa Milá.



La Sagrada Família. Samme arkitekt som over. Ukjent oppdragsgiver. Kirka bygges fremdeles og bygginga blir støttet fra et ukjent fond.




Og så var vi i L'Aquarium. Her hadde de masse morro fisker, og hai. Og pingviner og faktisk...


 



Fotavtrykket jeg lot være igjen på en av veggene på hotellrommet kvelden før vi reiste hjem. Det VAR en edderkopp der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar