23.07.2010

Operasjon hest hjemme dag 131

Onsdag og torsdag fikk jeg grunnet dørene.

På onsdag var jeg også rundt og forhørte meg ang hva vi skulle gjøre med gulvet. Det endte med et støvbindingsmiddel kalt "Tett i toppen", og dette var heller ikke så galt prismessig. I dag kom flaskene, så da var jeg inne på Byggmakker for å hente disse, samt å kjøpe rødmaling.
Vel hjemme begynte jeg å male.

Disse dørene blir hvite. Her ferdig med første strøk på utsiden. De andre sidene kan jeg ta tidligst i morgen.

Ferdig med første strøk på den ene langsiden. Det var ikke bare lett å komme til hele veien.

Første strøk ferdig på døra (som vi ikke får åpnet ordentlig).

Her har jeg begynte på kortsiden. Jeg hadde ikke veldig lyst til å opp i stigen i dag, så det får vente litt.

Det jeg satset på å få gjort i morgen er å gjøre ferdig gulvet med "Tett i toppen". Det skal påføres med en kost e.l. (bruker mammas feiekost, men ikke si det til henne). Det skal trekke inn, så vente 1 time, så kan jeg føre på "strøk" nr 2. Hvis det er nok "Tett i toppen" til alt, så blir jeg ferdig med det i morgen, og da er det bare å fortsette å male, så er det ikke lenge til jeg kan begynne på boksene. Jeg gleder meg til det er ferdig, iallefall nå når jeg føler det er så mye framgang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar