22.03.2010

Operasjon Hest hjemme dag 8

Nå kommer det et bilde...

... Og dette er hvordan garasjen til mamma og pappa ser ut for tiden.

Jeg føler meg skyldig, for det er ikke plass til bilen der inne. Heller ikke når vogna tas ut. Uansett;
Dette har jeg gjort i dag:
Jeg våknet tidlig og begynte på ringerunde for å få tak i høy. Så ringte jeg til Hamresanden for å prøve å få leid henger. Den måtte være tilbake senest onsdag kveld. Så jeg leier den på onsdag. 250,- skulle de ha for det. Deretter fant jeg bilen til pappa, hentet hengeren, og kjørte til Søgne. Der satte jeg fra meg hengeren før jeg kjørte videre til Holum for å se på høy. Jeg var å kikket på to plasser, men det var hos den siste jeg likte høyet best. Jeg kjøpte med meg 10 baller. Det var det som gikk inn i partneren, og det jeg kunne betale kontant. Så kjørte jeg tilbake til Søgne hvor jeg pakket sammen X-Ellent sitt utstyr, pakket det inn i bilen og på hengeren, for så å ta turen hjem. På vei hjem snakket jeg med Charlotte som skal bli med meg på turen til Lunde for å hente X-Ellent. Da jeg var vel hjemme lasset jeg alt inn i garasjen. Så gikk jeg bort til der X-Ellent skal stå for å gjøre det ferdig der borte. Jeg så at sponpelletsen jeg hadde lagt ut hadde nærmest løst seg opp. Jeg tråkket litt i det før jeg la på en hel sekk med litt grovere spon. Dette skal etterhvert bli ei god og tjukk sponmatte. Jeg rakte utenfor inngangen for å få bort ting X-Ellent kan skade seg på, og lagde ekstra "gjerde" utenfor, hvis "boksen" hans ikke er solid nok, og han klarer å komme seg ut. Og så har jeg fått på grinda som skal være foran boksen.
Da alt det var gjort, ryddet jeg i utstyret for at det skulle se litt bedre ut i garasjen enn det gjorde. Jeg fant fram ting jeg kommer til å bruke jevnlig, og pakket det jeg skal ha med meg når jeg skal hente X-Ellent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar