16.11.2007

Snøen forsvant :(

Det var ikke noe gøy...
Jeg var nede i stallen på Skadberg å jobbet i denne uka. Kroppen min er tydeligvis ikke vant med så tungt arbeid lengre. Det verker fra nakken og ned til anklene. Det skal bli godt med helg nå kjenner jeg...
Og s gleder jeg meg til jeg skal sove *trøtt*, men hestene må ha fôr først.
Jeg var ute med Gardenia i dag, samtidig som jeg hadde P.P. og X-Ellent løse. Jeg red rundt treningsløypa her oppe på Åsen, siden det først var null frost... Det var kun èn plass isen ikke hadde tint, og der måtte såklart de to føllene gå. Det gikk bra heldigvis.
Det var her en annen dag, jeg red bak på det gamle beitet. Jeg hadde P.P. løs. At ikke den ponnien brakk en fot, eller iallefall fikk et lite sår, det skjønner jeg ikke sånn som han løp rundt der.
Ellers hørt jeg på radioen i dag at det skal bli forbud mot dyresex her Norge... DET VAR SANNELIG PÅ TIDE!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar