04.11.2007

Pysjamas-party med singstar

Vi var 4 stk totalt; kjempemange... Men det var gøy da.
Vi fikk trekte pølser (ikke med kondom) til mat. Åsså fikk vi gele, muffins og skjokoladekake.
Det var en vellykket kveld, for min del iallefall.

Og planen min var å fylle bensin på veien hjem. Det ble litt i vanskeligste laget, for ingen av de to bensinstasjonene somn jeg passerte hadde åpent. Så da jeg kom oppover Gyadalen, begynte bensinmåleren å lyse skummelt mye. Det var faktisk så galt at jeg ikke tørte å lukke porten etter meg.
Jeg kom meg hjem, men nå er tanken skåltom. Og det vil igrunn si det at jeg kommer meg ingen vei før noen kjøper med bensin til meg.

Å måtte stå opp litt for tidlig etter en sånn kveld, er ikke akkurat det man alltid vil foretrekke, og jeg kunne godt tenkt meg et par timer til i senga. Det negative med den tanken; Jeg kommer ikke til å få sove til kvelden igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar