12.12.2013

Juleferie

Da fikk jeg meg endelig en ferie. Jeg kjente på kroppen at det var deilig å kunne distansere seg litt fra pc-skjermen (og her sitter jeg da å skriver på bloggen...).

Jeg er endelig ferdig med innleveringene for dette semesteret. Jeg hadde ingen eksamener denne gangen. Og jeg kjente det var godt å slippe eksamenstresset. Nå venter jeg bare på de to siste karakterene.

Juleferien begynte egentlig før jeg var ferdig med den siste innleveringa med at jeg reiste til Egersund i noen dager. Det var godt å komme tilbake. Jeg fikk handlet en del, smakt beste kakaoen til nå og kost meg med kjente. Jeg kjøpte med meg kakaopulver til den gode kakaoen fra Whittard, selv om den kostet litt, så nå skal jeg kose meg. Jeg kjøpte med meg hjem luxuary og kakao med karamell.



Ellers venter jeg også på å få hengeren jeg har/skal kjøpt/-e. Den skal inn til ny godkjenning til mandag. Så nå er det bare å krysse fingrene for at den blir godkjent denne gangen.

Ellers nyter jeg den nylig påbegynte ferien min. I går var jeg på kino med Martine, ei som jeg studerer med, og vi så den nyeste Hunger Games-filmen. Trailer følger under. Spenningsnivået var rimelig høyt gjennom mye av filmen, for min del. Gleder meg til neste film.



Ellers håper jeg å komme meg mer på kino i ferien. Blant annet har jeg kjempelyst til å se Frost (Frozen på engelsk).



Julestemninga mangler det ekstra lille, men det er sikkert pga mangelen på snø. Gavene begynner å bli ferdige, men i år sliter jeg litt med å finne på hva jeg skal kjøpe til et par. Har du også problemer med å komme på noen julegaver. Da bør du sjekke ut både Folkehesten og UNICEFs Verdensgaver. Flotte alternative gaver.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar