13.10.2012

Blitt syk...

Jeg orker egentlig ikke å skrive noe akkurat nå, men jeg skal gjøre et forsøk på å få ned noen ord.

Jeg synes studiet er vanskelig, spesielt det ene emnet... eller... det er dette emnet som gjør at så ubegripelig vanskelig...

Det var i går jeg våknet opp med vond hals. Jeg fikk jobba litt med studiene, men merka at jeg ble fort sliten.   Og så var det ut i travparken på kvelden på foredrag med Ole Johansen.

Da jeg våknet i dag tidlig følte jeg meg enda verre, men ingen tid til å sture, for i dag ble det en ny tur i travparken. Det var tid for den praktiske delen av NH-kurset med Ole Johansen, og jeg skulle ha med X-Ellent for problemfix med dette skoing-problemet hans. Det tok på kreftene med de timene i travparken i vind og regn. I tillegg fikk jeg vondt i armen på morgenen i dag, og den kjennes ut som om den bare blir verre og verre. Men jeg håper den er god til i morgen, at det bare er midlertidig...

Men nå er det på tide å ta kvelden, og prøve å være opplagt til i morgen, for da er det siste arrangement med Folkehesten Sørlandet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar