02.06.2012

Ferdig med eksamen pluss video

Da er eksamenstida endelig over. Siste eksamen var IS-102 Metodisk Programmering. I emnet har vi jobbet modulbasert for å lære oss java. Det er vel det emnet jeg har lært mest i hele våren. 

Jeg var veldig nervøs akkurat før jeg skulle inn til min muntlige eksaminering, men jeg hadde så klart ingen grunn til å være nervøs. Da jeg skulle får karakteren sa de at de ikke var i tvil om hva jeg skulle få, og at det bare var morro å høre på noen som kunne så mye. Jeg fikk min etterlengtede A i emnet. Så da tar jeg ferie med god samvittighet etter en hard mai-måned. 

I går var det en liten grillfest for å feire at vi var ferdige med eksamen. Det kom bare noen få, men det kunne nesten ikke blitt bedre enn det. Akkurat slike fester jeg synes er de beste festene.

På torsdag fikk jeg også prøvd actionkameraet mitt ordentlig for første gang. Knota vel i 1,5 time før jeg fikk kameraet til å stå slik at kameraet siktet riktig. Men jeg fikk det til til slutt. I dag skal det ut å testes ved å feste det på en annen plass, så siktinga blir enda litt bedre. Slenger ut en smakebit når jeg får tid til å sette med ned å redigere filmsnuttene.

Under her får dere en smakebit på enda en Youtube-serie jeg følger med på.

Link til spillelisten - sesong 1 - sesong 2

Episode 1


Recap av sesong 1


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar