08.11.2011

Oppdatering

Det er ikke så mye som skjer på denne fronten annet enn det vanlige. Jeg står opp og går i stallen for å fôre ponniene. Hvis jeg skal ut og trene X-Ellent gjør jeg som regel dette en time etter at de har fått mat, og da gir jeg heller bare ponniene litt høy inni så de slipper å ut i gjørma bare for 1 time før de skal inn igjen.

Så alt etter om jeg skal trene, og om jeg tar stellet før eller etter treninga, tar jeg en tur inn til mamma og pappa, får litt frokost og slapper av litt.

De dagene jeg skal inn på UiA går jeg som regel inn med 08:52-bussen. De dagene jeg ikke skal på UiA trener jeg enten X-Ellent eller jeg så går jeg hjem igjen for å jobbe med studiet.

Når klokka begynner å nærme seg 'mørkt ute', så er det igjen på tide å komme seg opp i stallen for å ta inn ponniene og gi de kveldsmat. Og så går jeg hjem igjen for å jobbe med studiet.

Jeg må innrømme at det er ikke alltid jeg er like flink til å jobbe så mye som jeg burde med studiet, men som dere kanskje kan se, så har jeg mange timer på meg som jeg KAN jobbe med det. Nå er det snart eksamen, og jeg gleder meg til den siste er over, den 8. desember.

Når denne siste eksamenen er over skal jeg kose meg med jula som kommer, og julegavehandelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar