06.10.2011

Bursdagen min

 I går fylte jeg 25 år. Nærmere bestemt kl 16:28 i går var jeg 1/4 til 100 år. Huff... begynner visst å bli gammel... Jaja... Har ikke hatt så mange ønsker ang. gaver i år, men ønsket fra Espen at jeg kunne låne bilen 23. oktober, for da er det Minikanonen på Sørlandets Travpark. Og at jeg nå er ett steg nærmere å starte X-Ellent i det løpet, betyr veldig mye for meg.

Ellers kom Espen hjem med 10 stk roser til meg i går. Har aldri vært noen fan av de røde rosene, så ble meget glad for disse. Det som jeg ble mest glad for var at han kjøpte blomster til meg når han har sagt flere ganger at jeg ikke kunne forvente å få blomster av han. Og så kom han hjem med en bukett i går... *sukk*


Jeg er virkelig ikke flink lengre til å ta gode bilder med mobilen. Klarer visst ikke å holde kameraet i ro. Må se om det finnes noen innstillinger som kan hjelpe meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar