28.06.2011

Oppdatering

Det er vel ikke så veldig mye som skjer i livet for tiden, annet en ponnien, travsnakk.no og litt jobb. Mens jeg stod og ventet på å bli plukket opp i går, da jeg skulle kjøre Tango til Rosseland, fikk jeg telefon fra jobben om jeg kunne jobbe på dagen. Det passet jo uheldigvis utrolig dårlig. Hvis jeg hadde fårr beskjed litt før, eller ikke hadde noen slike planer, så hadde jeg jo så klart sagt ja. Det var bare så utrolig dumt at det var akkurat da... Men men, ikke noe å gjøre med det. Får bare stå på så godt jeg kan.

Ellers hjelper jeg Annette litt i hytta. Det har blitt kjempefint der, og i august flytter det inn en leieboer som skal bo der til nyttår. Det gjenstår litt, men stua og kjøkkenet er ferdig, iallefall. Soverommene og ganga blir vel ferdig i dag. Da gjenstår det bare å få ordnet badet. Annette har vært så flink, så tenkte jeg skulle legge ut noen bilder som jeg har fått tatt.

Så fint det ble i kroken her

Nytt gulv - Gammelt gulv

Jeg maler og maler og maler og maler....

Kjøkkenet

Bare nytt gulv

Og når det var tørket, så fikk vi noen av møblene på plass


En tom krok

Skjevt kjøleskap

Kjøkken

Spisebord

Sofakrok


KJEMPEFINT ANNETTE!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar