19.02.2009

Skjedd mye siden sist

Jeg har nå flyttet ut fra der jeg bodde tidligere, og hjem til mamma og pappa. Jeg trivdes rett og slett ikke. Jeg snakket med teamlederen min om dette, og fikk mye forståelse derfra, og jeg fikk fri et par dager for å komme meg gjennom det, og nå er jeg her da. Jeg har fått det mye bedre på jobb og ellers etter at jeg flyttet hjem igjen. Jeg har også fått sett mer til nevøen min, som foressten bare er dødsskjønn :) Så nå gleder jeg meg til jeg kan ha han med på kjøretur med X-Ellent.
Jeg var ute på en gåtur i går med X-Ellent. Vi var ute en time. Jeg var innom Marita, som eier "lille-"Cukina. Hun og dattra har flyttet inn i huset der Thilde og de bodde før. Vi snakket litt angående utstilling for X-Ellent og Cukina, og det virker som om vi tar oss en tur i vår eller høst, for å gå på utstilling. Jeg må bare få tatt et par telefoner først, slik at vi kan finne ut greieste tidspunkt, og hvor vi vil. Jeg gleder meg :)
Eller var det meninga at Janne og dattera skulle vært med i stallen i morgen, og at dattra skulle få ri, men det ble det ikke noe av, uheldigvis, pga at begge ungene hadde fått halsbetennelse og feber. Det var kjedelig. Jeg så virkelig fram til det.
Ellers nå til helga skal jeg prøve å komme meg i stallen, og så skal jeg på fest på Eigebrekk på lørdag. Happy Sunday to me :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar