30.11.2008

Ting går nå den riktige veien...

Nå er X-Ellent flyttet til ny stall, og han stortrives.
I går kikket jeg inn på www.thaihester.no og leste nyhetene der. Der stod det nå at Åsen Unghestsenter var åpnet. Jeg synes såklart at det er litt vemodig at jeg ikke er der lengre, og jeg savner den jobben jeg hadde med unghester der borte i Egersund. Men så vet jeg så godt med meg selv at hvis jeg hadde fått muligheten til å begynne der igjen, så hadde jeg for det første slitt økonomisk, og for det andre, så hadde jeg nok lengtet veldig hjem til Kristiansand etterhvert.
Jeg føler jeg har et godt liv nå, og har begynt å få gjelda mi under kontroll. Heldigvis har jeg X-Ellent å holde på med, og så får jeg se hva mer det blir til etterhvert når jeg blir frisk fra forkjølelsen min. Akkurat nå kjennes det ut som om hodet mitt vil eksplodere, og jeg ble sjeleglad da Thilde sa at hun kunne ta kveldsfôringa i kveld. Da slipper jeg å reise til Søgne ei gang til i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar