06.01.2008

Midt i flyttinga

Ja, nå kom mamma og pappa opp til meg en tur i dag med Partneren og hengeren. Dæven så mye vi fikk studd inn i Partneren. Jeg ble rett og slett imponert. Så nå er det bare min bil igjen som skal pakkes i når jeg kjører herfra. Jeg regner med å reise enten torsdagskveld eller fredagsmorgen. Det kommer helt an på kattene. Jeg kan jo ikke ta de med meg, og da har det stått på å avlive de. Men nå skal jeg ringe til dyrebeskyttelsen i morgen for å høre om de kan hjelpe meg. Jeg har jo ikke noe lyst til å avlive de. Det er liksom Simba som er frisk og fin og kun ca 6 mnd. Også er det Nissi som jeg har hatt i 2 år og som jeg har gjort nesten alt for. Ho er jeg veldig glad i.
Men uansett så gleder jeg meg til å reise hjem til sørlandet igjen.

Ellers denne uka så blir det nedvask av huset. HELE huset. Badet, toalettet, ytterganga, ganga oppe, ganga nede, trappa, kjøkkenet, stua, og 3 soverom... Så jeg har litt av en jobb foran meg.

Så når jeg kommer ned til sørlandet så blir det å se om jeg kan finne meg en hybel/leilighet, som jeg skal dele med bestevenninna mi, Charlotte. Og så må jeg såklart se om jeg kan få begynt å jobbe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar