16.06.2012

Siste karakter og Herbalife

I går fikk vi den siste karakteren på eksamen. Det var eksamen i IS-105, Operativsystemer og datakommunikasjon. Jeg fikk B og er STORfornøyd. Det betyr at jeg endte opp på 2 A'er og 2 B'er dette semesteret. DET kan jeg ikke klage på vel?

Herbalife
Nå har jeg fått prøvd tropisk shake med frokostjuice og skogsbær, samt jordbærshake med frokostjuice og skogsbær og med jordbær, og jorbærshake med melk og jordbær. For å si det kort så er det frokostjuice jeg kjøper inn til å blande i, og frosne skogsbær og blande i. Jeg kommer ikke til å gjøre noen flere forsøk på dette område, og kommer heretter bare til å kjøpe inn tropisk- og sjokoladeshake. Det er igrunn de jeg synes smaker best.

Forrige gang jeg gikk på vekta var 19. mars. Så gikk jeg på vekta igjen her om dagen. Resultatet viste at jeg hadde gått ned 4,3 kg. Om ikke det er så mye, så er det iallefall riktig vei. Og med tanke på at jeg har mista mye av lysten på chips og cola, samt at det går i shaker og én middag om dagen, så håper jeg resultatet vil være mer vekttap neste gang jeg går på vekta. Om det "bare" er 4,3 kg neste gang også, så er ikke det så farlig. Jeg har ikke hastverk, og de shakene tror jeg kommer til å følge meg i livet ganske lenge.

Slenger med en treningsfilm med X-Ellent helt på tampen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar