14.12.2011

Da var det snart jul igjen

I dag var svigersøs og jeg til sørlandsparken for å shoppe litt julegaver. Må si det var greit å bli ferdig, selv om det er litt vemodig å konstatere at nest siste julegave er pakket inn for i år. Da får jeg bare nyte øyeblikket mens den aller aller siste blir pakket inn om ikke så altfor mange dagene.

Da jeg kom hjem fra shoppingturen ble jeg møtt av en utrolig koselig link på min facebook-profil. Her er den. Det var rett før jeg begynte å gråte en skvett, så rørt ble jeg. Det var en veldig godt oppløft i hverdagen, det å vite at det er noen som følger med, noen som synes at det jeg gjør er interessant nok til å følge med på, og som synes jeg bare må stå på videre. Tror at jeg på forskudd kan si at det blir den beste julegaven i år.

Alle eksamener var overstått 8. desember kl. 11:45. Den første eksamenen gikk ikke så bra, den jeg hadde 23.11.2011. Noe av grunnen var nok at jeg begynte å stresse og ikke klarte å tenke klart. Så jeg var ikke særlig fornøyd med besvarelsen. Men jeg endte opp med en C, og er fornøyd med det, forholdene tatt i betraktning. Ellers fikk vi en B for prosjektet vi har hatt i hele høst. Og er veldig enig med begrunnelsen for hvorfor vi ikke fikk A, og det tenkte jeg igrunn litt på forhånd også. Men fornøyd burde jeg iallefall være, selv om jeg har litt vansker for å ikke være fornøyd før jeg oppnår toppkarakter. Vet ikke om det kan kalles en styrke eller en svakhet. Men det gjør iallefall at jeg jobber 100%, så noen fordeler har det jo tydeligvis. Den siste eksamenen følte jeg gikk veldig greit, og at jeg kunne svarene på mer eller mindre alt. Men får se når resultatet kommer da, om det var en så god besvarelse som jeg tror. Sensuren på den eksamenen faller ikke før 2. januar, så her må man bare smøre seg med noen lag med tålmodighet.

Ellers er det lite jeg hører fra folk som vil jeg skal jobbe for de, om dagen. Så da går tida med til noen nettsideprosjekter som jeg har fått/påtatt meg for å få litt mer erfaring med webutvikling. Ellers må jeg nok etterhvert velge litt retning innenfor IT, webdesign er foreløpig ett av alternativene. Men får se hva annet som frister der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar