16.08.2011

Første dag på UiA

I går var det studiestart på UiA, selv om mange av forelesningene ikke begynner før senere denne uka, eller neste uke.

Vi møtte opp på UiA, på plenen, og fikk høre både velkomsttaler og musikk. Etterpå var det tid for å opprop, og vi ble da delt inn i de forskjellige studiene. Etterpå var det tid for fadderrunder, noe som var litt unødvendig, så jeg gikk for å ordne ting, jeg måtte ordne, istedenfor. Etterpå traff jeg igjen Kikki og noen venner (blant annet også ei som jeg skal gå på samme studie med), og vi spiste noe mat. Etter det var det ikke så mye å gjøre for min del, så jeg tok bussen til Vågsbygd senter for å gjøre noen ærender der. Da var klokka allerede blitt etter 15.

Jeg hadde også blitt spurt om å jobbe fra 20-22, noe jeg takket ja til. Så da vi kom hjem litt over 16, så ble det noen stressende timer for å trene X-Ellent, spise mat, og ordne litt studierelaterte ting. De to timene på jobb var ganske digg, egentlig.

I dag skal jeg delta på to forelesninger, eller hva man skal kalle det. Den ene er kurs i studieteknikk, og den andre er en IT-workshop. Bare noe som er greit å begynne med for å få best mulig utbytte av studietida. Utenom det er det bare bøker jeg skal ordne, passord og brukernavn til Fronter og e-post og studentkort, og så kan jeg gå hjem. Jeg skal jobbe i kveld, foressten, fra kl 18-23.

Forelesningene begynner på onsdag, så håper å få ordnet alt innen da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar