22.12.2010

Angrer

Jeg fikk jo kjøpt meg en bil, og som jeg angrer på det kjøpet. Det har jo bare vært styr med bilen (, og den skulle liksom være strøken) etter at jeg begynte å kjøre den.

  1. I går ville den ikke starte fordi dieselfilteret var fullt av is.
  2. Vindusviskeren bak fungerer ikke lengre.
  3. Spylervæska er fryst, så jeg ser nesten ikke en dritt ut av vinduene når jeg kjører.
  4. Jeg liker ikke den typen seter som er foran. Jeg vil ha noen andre.
  5. Førersetet er for lavt. Er en mekaniske som er ødelagt. Hver gang jeg gir gass, blir setet presset nedover, og jeg ser ikke veien.
  6. Det er hverken radio eller cd-spiller i bilen.
  7. Den spyr KUN ut kald luft. Det begynte den med i dag.
  8. Det er diesel. Den lukter når jeg starter den.
  9. Det er vanskelig å gire. Det er ikke alltid den går rett inn i 1., 2. og revers.
  10. Av og til når jeg skal rygge, og bilen står i revers, går den faktisk framover.
  11. Bremsa er hard, og jeg merker ikke forskjell på om bremsa ikke bremser eller om bilen sklir.
Og dette er på litt over 1 uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar