25.08.2010

Lite tid til overs

Jeg merker at jeg har sysselsatt meg godt den tida jeg gikk arbeidsledig. Nå lurer jeg hver dag på hvordan jeg skal få tid til alt som skal gjøres. Men jeg synes det er litt godt også. Dagene går så fort da. Jeg har mange småprosjekter som burde gjøres ferdig, og det er igrunn det som står øverst på prioriteringslista. Jeg fikk blant annet satt på bokslåsene (med hjelp av pappa) på mandag, og så fikk jeg hengt opp noen knagger og ett par selehengere. Jeg venter en pakke fra Hööks med noe til stallen, pluss at jeg må avgårde for å kjøpe noen ringskruer til å henge lampene i, og noen stormhasper til å feste døra med. Ellers så gjenstår det å bytte ut ledningene som går fra huset til stallen. Den må i tillegg graves litt ned i veien og tres gjennom et rør.

Vel... jeg vet ikke hvor mye jeg får oppdatert. Vi får se...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar