17.05.2010

17. mai overstått

Det ble ikke store feiringa for oss i år. Jeg sov hos mamma og pappa i natt for å ha et øye til ponniene. Man vet jo aldri hvordan de ville reagere på alt bråket som er normalt for en "natt til 17. mai". Derfor var jeg oppe et par ganger i natt for å se til de. De var litt anspent, men ikke noe verre enn det.
Jeg fôrte de ca kl 08.00, og jeg var derfor stuptrøtt. Gikk hjem og la meg til å sove etterpå. Jeg sov til ca 10.15, da 17. mai-toget passerte skibbua. Det var godt med litt ekstra søvn.
I 3-tida kledde jeg meg med litt finstas, og vi reiste inn til foreldrene til Espen, hvor han skulle skifte til dress, var iallefall meninga. Da vi fant ut av at det regnet, droppet vi planene med å gå til byen for å se borgertoget. Ikke fikk Espen på seg dressen heller. Men vi kjørte iallefall og fikk oss en is hver. Deretter bar det hjem for å slappe av resten av dagen/kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar