02.08.2009

BLACK LUCK

Da har jeg endelig vært å hentet hesten Black Luck. Vi hadde litt problemer med å få han på hengeren, men da vi endelig hadde fått han på, stod han forholdvis greit. Han lagde litt lyd da vi kom til stallen, men ikke noe mer enn at det var greit å se hester igjen. Da jeg hadde fått han i boksen var han veldig rolig, og spiste fornøyd på maten sin.
Været har jo ikke helt vært på menneskenes side i dag. Nå i ettermiddag har det striregnet, og jeg var ikke mye tørr da jeg endelig kom hjem. Det hjalp jo ikke noe på at jeg måtte rengjøre hengeren vi brukte, ble liksom ikke noe tørrere av det, men det var avtalen, og da var det bare å sette innstillinga på å bli bløt og ta fatt i slangen.
Nå har jeg endelig fått satt meg ned etter en god og varm dusj, og sendt mail til hun som selger Black Luck.
I morgen er jeg spent på hvordan det går. Jeg kjører hjemom og plukker opp Espen før vi setter kursen for Søgne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar