27.06.2008

Positiv overraskelse...

I forrige uke bestemte jeg meg for å slege ponnien min... Rett og slett for å få bedre tid til meg selv og mine venner. Så hvis noen jeg kjenner vet om noen som vil kjøpe shetlandsåringshingst, så er det bare å ta kontakt... Prisen er såklart: "Gi bud". Visning tidligst i august, pga beite.
Eller fikk jeg en positiv overraskelse på tirsdag. Det var at vi som har gått på opplæring kunne ta oss fri fra og med onsdag til og med mandag. Den slo jeg til på. Dermed fikk jeg bedre tid rundt Forus Open helga...
Skattepengene mine kom ikke før i dag på morgenen, så jeg begynte å bli ganske nervøs med tanke på min skrale økonimi.
Akkurat nå sitter jeg hos Eli. Jeg har akkurat vært borti stallen og pratet med Malin, Sigrid og Silje. Det er godt mulig at Sigrid og jeg tar en tur opp til Åsen senere for å se på stallen der.
Eller i morgen så er Forus Open helga i gang. Etter løpene blir jeg hos May Britt litt og prater med henne... Steinlager kommer til stallen i Egersund i morgen kveld, og da skulle det visstnok også være en fotballkamp mellom Siv og de (oppdrettere på Thai-hestene) og oppdretteren på Jetstile.
Søndag er selve Forus Open-dagen. Det er da alle elitehestene skal starte. Videre er jeg ikke sikker på om jeg blir i Egersund til mandag, eller om jeg reiser hjem på søndagskvelden. Det kommer litt an på hvor sliten jeg er.

1 kommentar: